Fredags mys!

Har haft fullt upp på jobbet idag igen, (som vanligt med andra ord).
Det finns inget slut - det finns alltid att göra - och man blir aldrig klar.
Måtte den nya som skall börja på vår avdelning komma snart så att jag kan lämpa över lite arbete, *med glädje*.

Efter jobbet blev det veckoshoppingen på ICA. Aldrig kul, men nödvändigt.

Räknar med en lugn kväll tillsammans med sambon o lilleman framför TV:n, tillsammans med lite snaks, *jammi*.
Ikväll startar ju "Let's dance" - jag brukar inte kolla vanligtvis. Men ikväll är ju Ryback med.... *mmmm* får nog hålla på honom, *kanske*. Det beror väl på HUR han ter sig på dansgolvet - förutsatt att det inte är några divalater.

Imorgon skall jag iväg till Kungsmässan och IKEA - jag var FAKTISKT tvungen att lämna tillbaka lite grejer på IKEA innan kvittot går ut OCH då får man ju passa på att shoppa lite annat samtidigt, *blink*.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0