Då var det ett nytt år..... 2011.....

.... igen får jag väl säga. Det känns ju som igår som vi firade nyår sist - vart i hela fridens namn tar tiden vägen.

Får väl se HUR 2011 kommer att se ut, kanske att jag kastar ut nån info på blogen om mitt/vårt alldagliga liv - i ord och bild, (lovar ingenting så har jag ingenting sagt).

Idag fick jag dock lite tid över eftersom "vi" på kontoret och övriga med samma avtal tilläts ledigt en sådan här helgdag som trettondedagsafton skall vara, fast jag skulle gladerligen kunnat arbeta iaf. halv dag - med tanke på hur olidligt mycket det är på jobbet just nu.

Nåväl, jag skrotar iaf. inte bort dagen fullständigt trots att jag varit/är ledig. Då här både har skottats snö, städats, lekt och högläst för lill killen. Nu nalkas det snart mat BARA jag kan bestämma mig vilken form av kyckling som skall tillagas????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0