Måndag - såpa dax!

Jaha, så har ännu en dag i mitt liv passerat…

Väl hemma blev det lilla julafton för somliga, (O) eftersom mamma hade en hel påse med dåligt samvetes presenter eller vad man nu skall kalla det – men han är ju SÅ snäll och han blir ju så glad av mina ”små” gåvor.



Plockade undan det sista av trädgårdsmöblerna/tillbehören till förvaring i lusthuset.
Ja, nu känns det ju nästan som om hösten har satt igång på allvar om än det fortfarande kan vara ganska soligt och relativt varmt ute.
Bara det blir BRA, (sol o värme) väder till helgen när jag är ledig igen.

Kvällen hemma har bjudit på organisering i stora mått.



Flyttade ner kontoret, (i brist på inspiration) till TV rummet – måste ta tag i pappersarbete med en gång och INTE samla på hög. Fast det blir nog bättre när kontoret bara kan fylla sin funktion som kontor igen.

Tänkte snabba på att skura lite toaletter innan jag bänkar mig framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0