Inget nytt under solen.

Det känns som om varje inlägg jag gör här på min blogg handlar om endera bygget/renoveringar eller min tokshopping – så varför skulle jag vara annorlunda i och med detta inlägg?

Så jag börjar väl med bygget utanför då, eller vår nya entré.

Just nu ser det ju inte mycket ut för världen, *lite besviken faktiskt* - Var det så här det skulle bli, (känslan kan bero på att vi tvingades välja bort ett fönster vid entrén p g a utrymmesskäl, *hm*). Nåväl, det är ju INTE klart ännu.
=)





Med fönster, dörr, väggar och tag blir det nog helt ok.

Lite klädkammardokumentation kanske, (inte heller helt klart).







Varför inte bjuda på lite dagens shopping också när jag ändå är igång…



Så *sköna*.





Måste ju ha nåt att sätta i de kommande sko skåpen i den framtida entrén.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0