Idag röstar vi.

Ja, idag är det den stora valdagen – då folket får vara med och bestämma VEM som skall få styra detta land. Kom sedan inte och klaga på resultatet över hur du har eller inte har röstat, eftersom det är din möjlighet att påverka om än bara i liten skala.
Självklart skall jag gå och rösta – det lutar åt samma val som förra året, d v s jag röstar på det/de parti som gynnar mig mest/bäst.



Skall informera om mirakelkuren från Apoteket också – Eller jag vet ju inte HUR bra den är ännu eftersom jag inte har testat den...
Denna förpackning var det kampanjpris på: endast 119:-



Mina förväntningar var höga – 119 kr. för nåt medel mot förkylningsblåsor BÖR ju vara bra.
Läste ju inte så noga VAD paketen innehöll, men döm av min förvåning när jag fann detta



Fyra (4) stycken tops för 119:- *eh* är det jag som är girig/snål eller vad?
Det visade sig att två av topsen skall man ha att rengöra blåsan med före och därefter skall man använda de resterande (det räcker med en per gång).
Det betyder att ETT paket räcker till två omgångar blåsor – nåväl, man kanske bara har två blåsor per år och då kan det väl vara ok. Men att ta 119 kr eller 60 kr för att få bort en blåsa….
Ja, jag har ju i o f s. inte testat ännu Kuren kan ju vara superbra!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0