HELG!!!!

Då var det dags igen för lite ledighet – eller ledighet och ledighet. Det är ju då som ALLT hemarbete äntligen blir gjort, så som: tvätta, städa, stryka, laga mat mm mm. Har även hunnit med en tur till affären för att veckohandla.

Tur att vädret har varit så lyckat idag att man även hunnit med en hel del utomhus arbete. Vad sägs om att rensa landen – sista gången för i år kanske, klippa ner lite växter och annan ohyra, vattna och framförallt plocka ner studsmattan – som har gjort sitt för denna säsongen.

Bjuder på en liten spjuver/filur



Det har varit fullt upp hela dagen känns det som och egentligen är ju helgen den stunden då man egentligen borde koppla av och bara ta det lugnt.



Har en hel hög med ”nya” tidningar som jag skulle vilja kolla igenom BARA jag får lite tid över, *hm* Men, den som väntar på nåt...

Lite byggplaner då, eller renoveringsaktuellt – En dag när jag kom hem från jobbet var det dags att välja dörr, (självklart av mig).
Detta uppslag låg uppslaget och vad jag då trodde att jag hade att utgå från.



*hm* svårt val med tanke på att alla fönster (och MYCKET fönster) innehåller spröjs i mängder – kunde det då bli snyggt att välja en hel dörr eller vad?
*kluven*

Nåväl, hade bestämt mig för en, men ett par dagar senare kom jag på den briljanta idén att kanske bläddra lite i katalogen och döm av min förvåning när jag hittade den – min ytterdörr.



Gissa vilken som blev min favvo – och kostar BARA 24 tusen , *hm* (mindre kul då) skulle självklart ångra OM vi inte tog den...

Utomhus just nu…





Vi bor på en byggplats känns det som!



O. sa att detta kunde bli en BRA innebandyrink, *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0