Först belöning och sedan slit!

Torsdagskväll och vad passar bättre än att ta en sväng med dammsugaren när man kommer hem på kvällen, eller ta en skurning på toaletterna, *igen*…

Idag har jag gjort min sista dag för denna vecka. Jag tror inte att jag skulle ha gjort ett bra jobb imorgon, med tanke på att natten som kommer inte bjuder på mycket sömn.
Till på köpet kommer de som skall gjuta cement tidigt imorgon bitti, å andra sidan skall jag ju masa mig upp och dra iväg till förskolan eftersom O. skall fotograferas där kl. 08.30 *jäsp*

Innan jag skall lämna över da´ computer till O. bjuder jag även på:
Dagens EGO shopping BARA till mig, (behov, vilja och pris fick styra dagens shopaholic)



Nya stövlar och på känns de som ett andra skinn – så supersköna, BARA 299:- på SkoBoo



Detaljstudie på stövlarna.
Eftersom dessa godingar var så pass billiga unnande jag mig även ett par nya boots…



Nåväl, det är ju inte det enda som jag inhandlat i veckan – någon som är förvånad. O. har också fått sin beskärda del av gåvor i form av en STOR lego låda och ett par PC spel, *hm*.
Inhandlade även en hel mängd olika rengöringsmedel – vilket kan tillägnas HELA familjen.
För att spä på ytterligare shoppade jag även på vägen hem från jobbet – 4 l motorolja för 500:- Det var X-tra pris på den sorten, (så jag passade på) eftersom jag inte skall använda vad som helst till min pärla, (endast det bästa är gott nog).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0