Det går sakta framåt.

Här har vi slitit bort hyllorna som fanns tidigare och slipat väggarna och lister…







Grundmålade lister – jag tycker att det är skitkeligt OM det inte ger resultat med en gång – gissa om jag tröttnar fort då?



Guldfärgade väggar, *like*.
Mindre kul då att färgen var jättesvår att måla med – fäste dåligt och rollade man över ena strykningen så försvann den förra, *grrrr*.
Gissa om jag gav upp efter ”en” vägg och N. fick ta över.
Jag är ganska bra på att dra igång olika projekt, men tröttnar jag så får gärna någon annan ta vid….
Jag tror att väggen är målad tre gånger – kan inte bli bättre tyvärr.



Min ELFA utrustning har tyvärr inte kommit ännu, det var väggskenor som var restade, (lika bra o hämta allt samtidigt). Skenorna är ju ganska så elementära i hela systeme eftersom de håller uppe hyllplan stänger och annat… men den som väntar på nåt…

Hoppas att de dyker upp i slutet av veckan så kan jag/vi pyssla lite med resterande i helgen.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0