Äntligen....

Datorn eller internet har legat nere här, men dock bara på den bärbara datorn - trådlöst...
Men skam den som ger sig. Efter en "lång" stund fick jag i alla fall ordning på det trådlösa nätverket - genom att återigen ta bort och sedan återställa nytt efter minst femtioelfte gången.

Inte för att jag är så sugen på att sitta framför datorn, med tanke på all tid som jag lägger framför en sådan på jobbet.
Men det är ju så mycket annat som man "måste" använda den till också....

Men jag lever och har hälsan OM någon undrade. Eller ja, lite krämpor har väl alla och man vill ju inte skryta/gnälla över dem alla.

Jo, förresten jag har en förkylningsblåsa - hatar! Så idag besökte jag Apoteket för att inhandla någon slags mirakelkur som kunde bota dessa monster.
Berättar nog mer imorgon OCH förhoppningsvis med bild, på något som man kanske inte skall lägga sina slantar på - har dock inte testat kuren "Den bör vara BRA till det priset".
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0